Naszą misją jest poprawianie wizerunku pracowników i perfekcyjna obsługa firm.

Gdy zaczęliśmy działalność w 2013 roku, zwróciliśmy uwagę na 2 rzeczy. Pracownicy firm rzadko dobrze się prezentowali w swoich uniformach a osoby zamawiające skarżyły się na słabą obsługę firm, u których zamawiają. Na tych 2 rzeczach się skupiliśmy. Zaczęliśmy promować odzież bardzo trwałą, w której się dobrze wygląda. Uświadamialiśmy klientów, że pracownik jest wizytówką firmy, szczególnie jeśli są to pracownicy, którzy są dla klientów widoczni.

Zaczęliśmy oferować coraz więcej form znakowania i skupiliśmy się na tym, żeby maksymalnie ułatwić realizację zamówień.

Wypracowaliśmy schemat realizacji, który wciąż udoskonalamy, dzięki któremu praktycznie eliminujemy możliwość wystąpienia błędu w zamówieniu, dzięki czemu osoba zamawiająca nie przepala czasu na pomyłki w zamówieniu. Mamy od wielu klientów informacje zwrotne, że daliśmy im dużą wartość co daje nam energię do dalszych działań.

Jesteśmy Młodym, bardzo zgranym zespołem. Mamy w sobie dużo luzu i fajną atmosferę, ale jeśli chodzi pracę to nie akceptujemy kompromisów. Jeśli zdarzają się błędy to otwarcie rozmawiamy o nich na codziennych spotkaniach, żeby ich nie powtarzać i udoskonalać procesy w firmie.